Luni-Vineri 0727 532 894  |  Informatii UTILE  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Transport si retururi

1. Metode de livrare

Extract de Plante.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Provincie: livrare in 2-3 zile lucratoare prin DPD Romania pret 20 RON/ livrare.
  • Bucuresti/Ilfov: livrare in 1-2 zile lucratoare prin DPD Romania pret 15 RON/ livrare.
  • Transport GRATUIT la comandarea a mai mult de doua flacoane din produsele prezentate.


2. Politica de returnare si inlocuire a produselor


Extract de Plante.ro denumit in continuare Profesionist doreste sa isi multumeasca fiecare client numit in continuare Consumator in procent de 100%! Stim ca acest obiectiv este greu de atins si ca vor exista persoane care vor dori sa restituie produsele cumparate. In consecinta, te rugam sa citesti atent toti termenii si conditiile de retur si sa urmezi toti pasii enumerati mai jos cand doresti sa faci un retur catre magazinul nostru.

Conform Legii Comertului la Distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014) cand un Consumator face o comanda online sau telefonica catre Profesionist, acest act reprezinta un Contract la distanta definit ca fiind orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.

Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii de catre profesionist a acceptarii comenzii transmise. Profesionistul se obliga sa confirme incheierea contractului prin e-mail la adresa furnizata de comsumator cel tarziu la momentul livrarii produselor.

* Dreptul de returnare se aplica doar contractelor la distanta incheiate intre profesionist si consumator (a se intelege persoana fizica care a facut o comanda online sau telefonica). 

3. In cate zile ai voie sa returnezi produsele cumparate online, fara sa explici de ce?


In termen de 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data primirii produsului. Consumatorul are obligatia ca in aceasta perioada sa informeze profesionistul prin e-mail la extract.magazin@gmail.com folosind Formularul de Returnare Produse cu privire la decizia sa de retragere din contract, iar profesionistul se obliga sa comunice consumatorului tot prin e-mail confirmarea de primire a Formularului.

Consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului cu etichetele intacte si in ambalaj original fara urme ale utilizarii in decurs de 14 zile calendaristice de la data in care a intrat in posesia fizica a produselor comandate. Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dumneavoastra. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

4. Cine plateste returul, tu sau magazinul?


Consumatorul plateste returul (a se intelege taxa de transport).

Costurile returului sunt suportate de profesionist doar in cazul in care se dovedeste ca produsele livrate au fost expediate in stare deteriorata sau au fost livrare gresit.

*Profesionistul va refuza receptia retururilor cu valoare de care nu a fost instiintat in prealabil si pentru cele expediate prin Posta Romana, cat si a celor care au depasit perioada de 14 zile calendaristice pentru returnare.

Dupa receptia si inspectia produselor returnate, profesionistul inlocuieste articolele conform specificatiilor din Formularul de Returnare Produse completat de comsumator sau ramburseaza sumele pe care le-a primit drept plata din partea acestuia, si, dupa caz, taxa de transport, fara intarziere nejustificata si nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Rambursarea sumelor se face doar prin transfer bancar in contul IBAN specificat de consumator in Formularul de Returnare Produse.

5. Cum returnezi un produs?


  1. Completeaza Formularul de Returnare Produse si trimite-l prin e-mail la extract.magazin@gmail.com
  2. Ambaleaza produsele pe care doresti sa le returnezi. Produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat sa nu sufere stricaciuni! ATENTIE! Suplimentele noastre vin in flacoane de sticla ambalate in cutii de carton care sunt foarte fragile la transport. Nu vom receptiona colete returnate in ambalaje deterioarate sau sparte!
  3. Adauga in colet Formularul de Retur semnat si, dupa caz, copia dupa factura sau chitanta.
  4. Trimite cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul Extract de Plante.ro, str. Italiana, nr. 10, et.1, ap. 2, sector 2, Bucuresti.

Pentru mai multe informatii contacteaza echipa Extract de Plante la 0727 532 894 sau prin e-mail la extract.magazin@gmail.com.

  
  
  
  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?